wtorek, 23 sierpnia 2011

Wyróżnienie:)

Witam Was:)
Już jakiś czas temu zostałam wyróżniona przez ULKĘ ale z braku czasu nie miałam okazji
tego obwieścić.
Jest to moje pierwsze wyróżnienie i bardzo sie z tego cieszę.Jednak nie będę typować innych blogów
bo dla mnie wszystkie, które mam na swoim blogu są już wyróżnione i ważne dla mnie:)
Chyba się nikt nie pogniewa że nie przekazuję wyróżnienia dalej,ale jeżeli ktoś ma ochotę to proszę korzystać z tego wyróżnienia.Dzięki za odwiedzinki:)Pozdrawiam wszystkich  blogowych koleżanek:)

6 komentarzy:

  1. Visanko, gratuluję Ci z całego serca!!! Czekam na nowe Twoje dzieła:))) Pozdrawiam i życzę miłego i spokojnego jutrzejszego dzionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo serdecznie Ci gratuluję i dziękuję za tak systematyczne odwiedzanie mojego bloga:)))))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dzięki za odwiedzanie mojego bloga pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dziekuje za odwiedzinki mojego bloga,no i za mile komentarze:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)Ale masz fajnie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń