niedziela, 7 sierpnia 2011

Fajne zjawisko

Przed trzydziestoma minutami było fajne zjawisko na dworzu,własnie zrobiłam na szybko zdjęcia,bo trwało tylko chwilkę.Zdjęcia nie są dobrej jakości bo robiło się juz szaro.Ale coś zobaczyc można.A te plamki na zdjęciach to krople deszczu,bo własnie padał i pada deszcz:)Zobaczcie sami:)
 Zachód słońca a na następnych zdjęciach czerwone chmury
 Jeszcze  zdjęcie z takimi czerwonymi chmurami i w tych chmurach była tęcza ale jest to słabo widoczne,ale może coś tam ujrzycie z tej tęczy?Bardziej z lewej strony taki słup to ta tęcza:)
Pozdrawiam i dzieki za odwiedzinki u mnie:)I co Wy na to?Dziwne to zjawisko no nie?

11 komentarzy:

  1. "A no" Fajne a jednocześnie dziwne i trochę straszne to zjawisko, też widzieliśmy. Pozdrawiamy - Terenia i Marek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne:)Lubię obserwować takie cuda - wschody, zachody. Dziś przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne!!! Chyba tak na żywo strasznie to wyglądało, prawda? Jak scena z filmu grozy:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia.Gorzej z tym deszczem.Ponownie próbowało mnie podtapiać:(((((
    O burzach nawet nie chcę wspominać.
    Tęcze na zdjęciu zobaczyłam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale uchwyciłaś takie zjawisko w przyrodzie, a zobaczyłam te tęczę, u mnie wczoraj była ogromna burza

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że uchwyciłas na zdjęciach.Szkoda, że nie widziałam sama tego, bo uwielbiam takie cuda natury. Pozdrawiam Grażynko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ niesamowicie wygląda niego na Twoich zdjęciach... cudny widok uchwyciłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie uchwyciłaś ten moment na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać tęczę ! Też pasjonują mnie takie widoki. Jak jest tęcza to zawsze wyciągam aparat i robię zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam po odbiór wyróżnienia na moim blogu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówię Ci koniec świata jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń