czwartek, 16 maja 2019

Witam wszystkich serdecznie :)

Długo mnie nie było tutaj na blogu,ale dlatego że jest tutaj małe zainteresowanie rękodziełami.
Większość osób przeniosła się na FB, gdzie można tam znaleźć mnóstwo inspiracji na różnego rodzaju rękodzieła.Więc jeżeli ma ktoś konto na FB ,to osoby zainteresowane rękodziełem zapraszam do dodania mnie do znajomych i proszę dopisać że z bloga abym wiedziała kogo dodaję.Zrobiłam dużo różnych rzeczy ,nie wstawiałam tutaj, tylko na FB. Więc zapraszam.A tutaj ostatnie moje dzieło które zrobiłam.

Oraz poduszeczkę 3D
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga.
Zapraszam osoby które chcą do dodania się u mnie na FB.

8 komentarzy:

  1. Ja zaglądam !!! Podusię 3D nawet dotykałam - super, a druga pewnie w dotyku jeszcze fajniejsza. Pozdrawiamy CIEBIE- pracusiu, z nad morza, jest OK pod każdym względem, pzdrowienia dla Was Wszystkich, pa,pa!!! Terenia z Markiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaciel polecił mi ten blog i dlatego na niego wszedłem.Na pewno dobrze zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podusie ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Grażynko,śliczne podusie zrobiłaś.Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie bardzo ładne, choć bardziej podoba mi się ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedzę, ze już chyba na dobre stąd uciekłaś…

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś na jakichś popularnych grupach na FB z rękodziełem? Bo szukałem Cię, ale niestety mi się nie udało. Chciałbym Ci zadać kilka pytań.

    OdpowiedzUsuń