wtorek, 2 sierpnia 2011

Oh my god

Witam Was!
Właśnie byłam zapakowana i juz przygotowana do wyjazdu na działkę,bo tam mam zamiar nocować.
Komputer już wyłączyłam,torba na ramieniu i nagle.....domofon.Odebrała córka i mówi do mnie że to
listonosz ma przesyłkę.A ja pomyślałam sobie że to przyszedł mandat za przekroczenie prędkosci,
bo na takowy czekam.Wprawdzie nie mój ale musze go odebrać:)
Mówie do córki że jak listonosz przyjdzie to ma odebrac,a ja jeszcze sprawdze czy wszystko powyłączałam.
Puk,puk do drzwi,córka odbiera wielką kopertę i woła: mama,mama,to jakis wielki list,a ja na to, co za list?
I otwieram a tam!!!!!normalnie doznałam szoku-same prezenty,aż oniemiałam z zachwytu.
A taką niespodziankę zrobiła mi moja blogowa koleżankaGUGA.   
http://guga-skarbczyk.blogspot.com/Jeszcze nie mogę wyjść z podziwu i zaraz zrobiłam zdjęcia aparatem w którym co chwilę wyłączały sie baterie,a ja je na przemian wyjmowałam i wkładałam żeby jeszcze zrobić dzis zdjęcia.Jakos zrobiłam te zdjęcia i z powrotem    włączyłam komputer bo muszę sie pochwalić tymi cudnymi rzeczami.
Naprawdę, Guga robi wspaniałe rzeczy,ja nie mogę wyjść z podziwu.A oto co dostałam
Ewuniu (GUGO)moja- normalnie mnie zszokowałaś tą niespodzianką.Ja nawet nie wiedziałam że
 2000komentarz był ode mnie.Zaraz zabieram te prezenciki na działkę i będę sie nimi dalej cieszyć. 
Wogóle to już zabrakło mi słów.100-krotnie dziękuję Ci EWUNIU za takie przecudne prezenty.HURA!HURA!HURA!całuski dla Ciebie i mocne uściski.Teraz konczę i jadę na działkę bo słonko ładnie dziś świeci.
Pozdrawiam wszystkich blogowiczów i dziekuję za odwiedzinki mojego bloga i komentarzyki.
Tak się cieszę!!!! ,buziaki papapapa:)

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście możesz być w szoku, bo przecudne niespodzianki dostałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Guga robi wspaniałe rzeczy gratuluje nagrody i wygrania w 2000tys komentarzem pozdrawiam cieplutko molcia-kordonek

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cieszę, że Ty tak bardzo się cieszysz :)))
    pozdrawiam Cię visanko serdecznie i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiał być przyjemny szok :) śliczności dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie obdarować Kogoś Kto tak uroczo się cieszy.Ale nie dziwi mnie to widząc prezenty.Miałaś farta.
    Gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną Ci guga niespodziankę zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  8. Super niespodzianka - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie niespodzianki ! Aż chce się żyć i człowiek dowartościowany, że ktoś tam o Tobie myśli...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń