poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Coś tam wydziergałam

Już dosyć dawno zrobiłam taki pierwszy, większy wyrób,ale nie był całkiem wykończony bo brakowało guzików.Doradźcie czy jeszcze dorobić jakiś pasek czy może sznureczek?a może zostawić tak jak jest?
Mam jeszcze jedno pytanie- czy nadawałoby sie to coś na candy?Chciałam zrobic we wrześniu i nie wiem czy moze to byc? czy sie nada?I jeszcze zdjęcia mojej pierwszej serwetki na szydełku a wzór zaczerpnęłam TU 
własciwie moja serwetka chyba wyszła inaczej ponieważ, chyba nie dokładnie rozczytałam opis.
Oto ona:
Mam pytanie czy trzeba tą serwetkę jakoś ponaciągać czy może taka zostać?
Dzięki za odwiedzinki i mile widziane jakieś porady odnośnie moich robótek :)POZDRAWIAM WSZYSTKICH-dzięki za komentarzyki:)

14 komentarzy:

  1. W tej bluzeczce to ja bym dorobiła fioletowy troczek szydełkiem (z łańcuszków) i przeplotła przez ten niebieski pas i troszkę ściągnęłoby bluzkę, jednocześnie podkreśliłoby Twoja szczuplutką talie. Może też być ten troczek w tym różowym kolorze. Bardzo fajna bluzka:))) serwetka również, ale co z nią dalej robić to nie wiem, na pewno zaraz ktoś znający się na tym podpowie Ci. Pozdrawiam cieplutko, pa! Miłego i spokojnego tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Guguś za podpowiedź,fajnie jak ktoś umie doradzić.Pozdrawiam,papapa:)buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzeczka...ja też radzę wciągnąć troczek bluzeczka na tym zyska...co do serwetki ja swoje krochmalę,naciągam i blokuję tz.przypinam szpilkami-wtedy ładnie widać wzór...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdę mówiąc to ona mi się podoba już taka ale może i z tym troczkiem mogło by być jeszcze lepiej.Co do serwetki to masz już fachową pomoc.Śliczny kolorek tej serwetki:))))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!Ale piekne!Masz dziewczyno cierpliwosc,bluzeczka mi sie podoba taka jaka jest,bo masz ladna figure i to ci pasuje,ale sznureczek tez mozesz dorobic,bo tez bedzie ladnie wygladac,zawsze mozesz nosic raz ze sznureczkiem,a raz bez:)Pozdrawiam i buziaki zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka fajna jest tak jak jest, ale możesz popróbować z tym troczkiem, a serwetka inna niż Aureli, ale całkowicie twoja, teraz tylko upierz, ukrochmal i napnij dokładnie,przypnij szpilkami, tak aby była w miarę okrągła i ciesz się jej widokiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wzór na serwetkę, bluzeczka bardzo ładna, możesz pokombinować z jakimś paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest bardzo ładna, ślicznie dobrane kolorki. Ja również wciągnęłabym troczek ;)
    A serwetka, choć podpatrzona u kogoś innego, to jednak inna, niepowtarzalna, Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny jesteście super :)dziękuję Wam wszystkim za podpowiedź:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluzeczka ale myślę,że sznureczek by się przydał.Fajnie kolorki dobrałaś. Serwetka super

    OdpowiedzUsuń
  11. To już wszystko wiesz !!!powtarzać się nie będę :)
    Fajna bluzeczka taka jak za dawnych lat!!!Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bluzeczka i serwetka, widzę że masz talent do robótek. Mnie jeszcze podobają się zdjęcia z poprzedniego posta, ja też lubię oglądać takie cudności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluzeczka !!! :))
    Ale zgodzę się z dziewczynami, jak wciągniesz sznureczek-podkreślisz talię :)
    Jest piękna .
    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzeczka i serwetka- ja również bym ją nakrochmaliła i upięła;
    pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń