wtorek, 30 sierpnia 2011

Witam Was:)

Chciałam Wam pokazać jak z moim ojcem odnowiliśmy studnię:)
Była wprawdzie bardzo zniszczona,nie bylo zadaszenia ani pokrywy nie miała.Głownie wszystko wykonał mój tata ja byłam pomocnikiem do przytrzymywania różnych elementów w trakcie składania i oto efekt końcowy:)
I jeszcze jedno :moja mama dała mi przepis na dobrą sałatkę,osobiście robiłam i mi smakuje,podam przepis może ktos sobie z niego skorzysta?




składniki:
2 opakowania chińskiej zupki rosołku pikantnego,
1 pomidor,
1 ogórek świeży i ze 3 ogórki kiszone,
kilka gałązek szczypioru,
15 dkg szynki konserwowej,(ja akurat nie mialam konserwowej to wkroiłam kiełbase mielonkę),
kukurydza w puszcze,
pół słoika majonezu średniego(ja używam majonezu pomorskiego bo jest najlepszy jak dla mnie),
pieprz do smaku,
Wykonanie:
Pomidor sparzyć,obrać ze skórki,pokroić na małe kawałki.Świeży ogórek obrać i pokroić w drobną kostkę i kiszony pokroić tez w kostkę bez obierania.Kukurydzę odsączyć z zalewy.Szczypiorek opłukać,otrzepać z wody i posiekać.Makaron z zupek chińskich pokruszyc w torebce i wsypać do miski razem z przyprawą,ale bez tej oliwy co jest w srodku.Dodać pomidory,ogórek,szynke,kukurydze i szczypiorek.Dokładnie wymieszac,dodając majonez,przyprawic do smaku pieprzem.SMACZNEGO:)
Dodam że sałatkę sie je na drugi dzień bo makaron musi zmieknąć z tymi warzywami.
Właśnie to wytestowałam i jak dla mojego gustu jest dobra.
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających ,dzięki za komentarzyki papa do nastepnego razu:)


 

12 komentarzy:

  1. Studnia otrzymała piękny domek.Widać że do wykonania zabrało się dwóch fachowców.Efekty fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta studnia,a wiesz co ja zrobilam z moja studnia?Zasypalam sloikami,bo mnie juz denerwowala,czego teraz zaluje,pomyslalam wtedy,ze ta studnia juz nie jest nam potrzebna,a sloikow tez mialam za duzo i jakos ja trzeba zasypac,a rok pozniej sloiki zebralam po znajomych:)widzisz jaka zdolna bestia jestem?gdzie diabel nie wejdzie to ja wejde hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Studnia wygląda super.Widzę nowy solidny daszek który będzie osłaniał studnie przez długie lata;-)))
    Sałatka wygląda smakowicie, chętnie skorzystam z przepisu.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny efekt końcowy wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj,marzy mi się studnia w ogrodzie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie szukałam pomysłu na nową sałatkę.Musze spróbować. A studnia bajkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło fajnie,a taką sałatkę już robiłam i polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna studnia!!!!Jak grzybek !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta studnia sałatka spróbuję zrobić pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Udany z Was duet:)
    Świetnie wyszło:)
    Sałatkę zrobię w sobotę ,zobaczymy czy smaczna :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta studnia. Wygląda jak z bajki. Zdolnego masz tatę, a z Ciebie pomocnik zdolny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałą studnię zrobiłaś! Muszę za Twoim przykładem pomyśleć o "stuningowaniu" swojej studzienki, choć przyznaję, że boję się do niej zaglądać, może dlatego, że jako dziecko, byłam straszona wodnikiem ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń