wtorek, 11 grudnia 2012

Choinka i bombki:)

Witam:)
Zrobiłam w końcu choinkę,bardzo długo się ją robiło, chyba robiłam około dwóch tygodni,ale nie cały dzień, bo pracuję a po pracy jeszcze są inne zajęcia do zrobienia.No ale nareszcie jest!!!!
Oto ona:


Mam jeszcze 6 kul styropianowych i 2 dzwonki do zrobienia,ale jest to bardzo pracochłonne więc chyba już przestanę robić,bo kupić nikt nie chce a na moją choinkę mi wystarczy.Tak że teraz zabiorę się za porządki bo do świąt coraz bliżej a u mnie daleko w polu:)Pozdrawiam i dziękuję za komentarzyki:) 

14 komentarzy:

  1. Podziwiam :) Widać, że się napracowałaś. Choineczka i bombki piękne są :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace.A choinkę na styropianowym stożku robiłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na styropianowym stożku a najgorzej robiło sie w najwęższym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha no tak ;) dzięki za odpowiedź

      Zdrowych i spokojnych Świąt Ci życzę

      Usuń
  4. Czesc Kochanie,wrocilam teraz z kiermaszu i czytam co napisalas u mnie:)Tak jakos z dnia na dzien,z tygodnia na tydzien czas ucieka ,nie wiadomo w co rece wsadzic.Od dzis do niedzieli kiermasze,nastepny wtorek prowadze warsztaty.Nie wiem jak to wszystko połaczyc,a tu Swieta za pasem.Kochanie zycze Ci zdrowka i kolejnych pieknych prac.AAAA na tych dwoch ostatnich zdjeciach proba zrobienia z origami wazoników na kolumienkach.Pamietasz,kiedys zrobilam taki duzy wazon,teraz zabawa w male rzeczy:)Taki przerywnik w innej pracy(głównie misiowej:))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka super! Podziwiam cierpliwość do jej zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna choinka:0) dużo czasu potrzeba na takie cuda, ja się porwałam, ale na 6 cm, a i tak sporo trzeba nad nimi posiedzieć:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale zaniedbałam Twojego bloga,a tu tyle piękności:)Choinka jest cudowna,a bombeczki super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDNE RZECZY ZROBIŁAŚ VISANKO WESOŁYCH ŚWIĄT SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  9. Choineczka i ozdoby są piękne.
    Życzę Ci Wspaniałych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka robi wrażenie , piękna , świąteczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania Zawistowska3 grudnia 2018 20:30

    Mimo wszystko ja zawsze staram się wszystkich przekonać, że ręcznie robione bombki są najładniejsze. Dlatego ja kierowałam się poradami z https://alewloczka.pl/pl/blog/Pomysly-na-przesliczne-recznie-robione-bombki/22 i myślę, że każdy z nas powinien tego spróbować. Nasza choinka staje się o wiele ładniejsza jeśli jest przystrojona ręcznie robionymi bombkami.

    OdpowiedzUsuń