niedziela, 18 marca 2018

Panna Zuzanna

Witam:))
Powstała królisia panna Zuzanna ,dzięki schematom od Asi oto link   https://www.youtube.com/channel/UClw4JgIhKsx-YO3_2CslDnQ/videos   do jej kanału youtube.Jest tam mnóstwo rzeczy które Asia pokazuje jak robić.Byłam na spotkaniu w Gdańsku,było super,niesamowite wrażenia,miła atmosfera,po prostu exstra.Następne spotkanie szydełkowe będzie w lipcu w Iławie,jak nic się nie wydarzy to też tam pojadę:)
A teraz moje dzieło które zrobiłam:

I jeszcze zrobiłam ubranko na butelkę:)

A następne ubranko zrobiła Monika:)

I dwa ubranka razem:)

Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i za miłe komentarze:)

11 komentarzy:

  1. Zuza słodka:) Bije od niej optymizm i takie coś co od razu poprawia humor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Królisia jest piękna i widać dokładną pracę, którą musiałaś włożyć w jej wykonanie. Ubranka na butelki - świetny pomysł !!! Ale najbardziej cieszy mnie, że dodałaś link do YT, bo tam jest jak zrobić te kwadraty ( wiesz które ) i za to Ci bardzo dziękuję :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulenko,bardzo sie cieszę ze ci sie podoba i dziekuje :)))

      Usuń
  3. Zuza słodka:) Bije od niej optymizm i takie coś co od razu poprawia humor.

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń