piątek, 9 marca 2018

Jajka i nie tylko :)

Witam:)
Troszkę czasu mnie nie było,ale za mało mam czasu na wszystko.Na pewno każdy o tym wie ze swojego doświadczenia:)
Zrobiłam takie oto jajka:


Te następne, to takie moje doświadczenie w ich tworzeniu,są trochę niedorobione,więc muszę je jeszcze dopracować oto one:



A następne jajko dostałam od mojej koleżanki,bardzo się napracowała przy jego wykonaniu,ale efekt jest mega superowy
oto ono:

Dziękuję Ci Tereniu za to mega super jajko  :))))

Jeszcze zrobiłam kilka kwadratów babuni na wyzwaniu u Asi , musi być ich 30 szt.Powoli je robię w miarę mojego wolnego czasu.Oto te kwadraty:




Ale co z nich zrobię tego jeszcze nie wiem :))))  
Pozdrawiam wszystkich :) 

14 komentarzy:

  1. Pisanki urocze - każda ma swoja klasę i urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajka ozdobione są - mega !!! A te kwadraty szydełkowe - to muszę Ci powiedzieć, że od dawna sama mam na nie chęć :) Marzy mi się taka narzuta, ale nie próbowałam jeszcze takich robić. Muszę się nauczyć ! Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Uleńko za miły komentarzyk,bardzo sie cieszę z tych pochwał ,mam wtedy wiekszą motywację do pracy :))

      Usuń
  3. Ooo...i jajeczka fajne robisz,super! Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo czasu i motywacji do robienia następnych kwadratów wraz z Asią. Julita

    OdpowiedzUsuń