niedziela, 22 października 2017

Czapka na szydełku Myszka Minnie

Witam:)
Zainspirowałam się czapką szydełkową  Myszką Minnie.Skorzystałam z pomocy filmiku link        https://www.youtube.com/watch?v=z_yiJIb0MTA&t=74s            Postanowiłam taką zrobić.W tych filmikach      https://www.youtube.com/channel/UClw4JgIhKsx-YO3_2CslDnQ     jest wiele różnych robótek,bardzo pomocnych. Zrobiłam na wiek 4,5 roku. Pozowała moja wnusia. Nie zła jest  z niej modelka.Zapraszam do oglądania.




  

Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga.Pozdrawiam serdecznie.

8 komentarzy:

  1. Śliczna czapeczka , a modelka urocza !!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przezabawna i przeurocza wnusia!!! Pewnie z niej mała rozrabiarka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnusia slicznie wyglada w pieknej czapce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda w tej czapce i jestem zdania, że właśnie dzieci lubią tego typu nakrycia głowy. Jak dla mnie bardzo fajnie pasują czapki od https://www.sterkowski.pl/ które osobiście bardzo sobie cenię za jakość wykonania. Mam ich kilka i cały czas wyglądają jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie w szczególności dzieciaki są takie, że bardzo lubią nosić czapki i moje mają to samo najprawdopodobniej po mnie. Jak dla mnie bardzo fajną sprawą jest to co napisano w https://fashionandbeauty.pl/czapki-angorowe-jaka-kupic/ i właśnie czapki angorowe to jest to co mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. 32 yr old Tax Accountant Allene Noddle, hailing from Rimouski enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Cooking. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Prizm. przejdz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń
  8. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń