czwartek, 31 sierpnia 2017

Opaski na głowę dla dziewczynek.

Witam :)
Długo mnie nie było na blogu i teraz Was zaskoczę.
Mam do zaoferowania opaski dla dziewczynek.Mix kolorów i różne wzory.Obwód opaski wynosi 47 cm bez rozciągania.Rozciągliwość opaski może osiągnąć nawet do 57 cm.Zapraszam do oglądania,jeżeli ktoś by reflektował to proszę pisać na e-mail. Zdjęcia opasek są ponumerowane:)
Zestaw nr 1.











Teraz następny zestaw nr 2










Zestaw nr 3.











Zestaw nr 4.














Zapraszam i dziękuję :)Pozdrawiam




11 komentarzy:

  1. Odwiedziłam Pani strone , j
    opaski sa fantastyczne , proszę mi powiedziec , gdzie można dostać takie cieniowane włóczki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieniowane włóczki można kupic na allegro oraz w sklepach internetowych i pasmanteriach,podaj przykład takiej włóczki:Włóczka DIVA ALIZE BATIK- 100% mikrofibra akryl.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, jak ich dużo i jakie fajowe!!! Śliczne wszystkie, ale najbardziej podoba mi się ta z biedronką!
    Coś rzadko bywasz w blogowym świecie...wszystko ok u Ciebie Visanko?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaski kolorowe i wesołe,i takie powinny być. Ja jutro będę w KONIAKOWIE, więc będzie uczta dla oczu. Pozdrawiamy CIEBIE i Twoich domowników z Wisły. Mimo pogody, zwiedzamy co tylko jest możliwe, trochę w plenerze, trochę zabytków, nie omijam galerii z rękodziełem. Dziś byliśmy w Cieszynie, pojutrze chcemy wejść na Baranią Górę i jeszcze przez tydzień będziemy oderwani od codzienności. Gorąco CIĘ pozdrawiamy, pa, pa, Terenia z Markiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super że pomimo kiepskiej pogody zwiedzacie.dzieki za komentarzyk.pozdrawiamy serdecznie:))))

      Usuń
  5. Bardzo długo mnie u Ciebie nie było,widzę,że szalejesz szydełkiem i drutami,opaski są śliczne! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mily komentarz,troche zaszalalam z opaskami.Teraz zastanawiam sie co zrobić innego:)

      Usuń
  6. Oglądam i zachwycam się, każda kolejna ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń