niedziela, 29 kwietnia 2012

W ogrodzie

Jak już wspominałam w poprzednim poście że mam kilka kwiatków do pokazania,tak teraz je pokażę.







A tej roślinki to nie znam nazwy,ale ma piękne różowe kwiatki.
************************************************************



A to goździk wyrósł mu tylko jeden kwitnący kwiatek i wygląda jakby był sztuczny:)
*****************************************************************



Tego żółtego też nie znam nazwy.
 
Ten wyglądem przypomina niezapominajkę ale czy to ona?Może ktoś wie?



A tulipanki to każdy napewno zna:)









I to narazie było by wszystko.Zdradzę jeszcze że zaczęłam powoli robic hafcik,mam narazie parę xxx
zobaczymy jak to wyjdzie:)Pozdrawiam wszystkich do następnego razu papapa:) 
 

10 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty masz, nazwy dla mnie też nieznane.
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kwiaty niestety ja nie mam gdzie sadzić nawet mój parapet jest za mały czekam na twój hafcik pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatki, ja też nie znam ich nazw, ale to drugorzędna sprawa, ważne, że są. Ja też tak mam, że nie wiem co za kwiatki posiadam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosną, kwitną, pięknie wyglądają i to najważniejsze:) Cały czas podziwiam Twoje nowe tło na blogu, bardzo mi się podoba! pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się robi w Twoim ogrodzie, ale nie wiem jak możesz nie znać nazw swoich kwiatów, Visanko.
    Ten żółty kwiatek to omieg kaukaski - też mam go w swoim ogrodzie. A ten z różowymi kwiatkami sprawdziłam, bo jestem dociekliwa. Może to być odmiana skalnicy cienistej "Variegata" lub pierwiosnek omączony /Primula farinosa/.
    Oczywiście obydwie rośliny to byliny, kwitnące wiosną. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Visanko ! Znalazłam !...całkiem przypadkiem ! Ten różowo kwitnący to naradka odroślowa /Androsace sarmentosa/ - mała bylinka górska, kwiaty różowe z żółtym oczkiem, zebrane w baldachy i pachnące. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Nieważne jak się nazywają ważne że ciesza nasze oczy swoim pięknem :))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne kwiatuszki:)I nie wiem dlaczego,ale przeoczyłam te śliczne zielone serwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie. Czekam na ten hafcik-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten błękitny jak niezapominajka to ułudka wiosenna, żółtego omiega to już znasz ;) pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń